Vad gör man när träningspartnern dissar?

...Tjurar för att man verkligen sett fram emot att köra med just den personen?

Nej.

Man sätter på sina nya träningsbrallor, sticker till gymmet, och slänger ihop en kickass jävla cirkel med alla favvoövningar!
Det är i alla fall så en krigarprinsessa rullar.

När jag kom bort till Flääx möttes jag av min chef som kommit hem från sin utlandsresa. Det första han sa när han såg mig var: "Energi!!"
Hur boostad blir man inte av det?
Jag flög på honom med en välkommen hem-kram, och med det ordet som inspiration och Dizzee Rascals "Scream" som soundtrack svettades jag sen fram:

Knäböj 20*15, 50*15, 70*
Burpees 15*4
Marklyft 20*15, 50*10, 70*5, 50*10
Box jump 15*4
Thrusters 10*15*3,12*15
Pushup deluxe 5+10 "masken", 7+8 "masken", 10+5 "masken", 5+10 "masken"
Frivändning med overhead-lunges 20*20*3

Final:
Boxning 30 raka, 30 krokar*3 set

David kom och passade sista böjen, och bjöd även på världens kanske grymmaste komplimang:
"Du ser ut som någon i en Fitness-reklam, typ Better Bodies vårkollektion!"

Även om det nog var mina fierce byxor som gjorde det, blev jag sjukt glad!
Nu har i alla fall jag satt en bra ribba för min onsdag.

Hoppas ni också har en alldeles fantastisk dag!
All kärlek!

Ruffie-workshop

Kommer berätta mer sen, mens lägger ett snabbinlägg med mitt lyriska, svettiga ansikte. Vi har precis kört igenom passet och jag är full av kärlek och förväntan!

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0