Box jumps (Varning! Starka bilder!)

Efter att ha varit tvungen att vila alldeles för länge är jag nu tillbaks igen. Toppade därför spinningklassen i morse med egen träning och körde ett mix-pass:

* Hästsparkar i gluteusmaskin
* Höftlyft på pilatesboll (varvat med:)
* Box jumps
* Body row i junglegym (varvat med:)
* Kettlebell-swing
* Axelpress på pilatesboll (varvat med:)
* Box jumps

Japp. Box jumps var det.. Bestämde mig för att köra alla på högsta lådan. Sista setet snubblade jag till och slog i smalbenet. Tänkte: "Fan! Nu får jag ett blåmärke!" Och fortsatte, glad i hågen med de sista repsen.

Sen tittade jag på lådan och såg en skinnflik sitta fast på den. Såååå äckligt!! Men det värsta var när jag kollade på benet. Så jääävla grisigt sår, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0