Ledig helg!

Jag har haft en alldeles underbar helg!
 
Jag har inte varit ledig en hel helg på fem veckor, så jag bestämde mig för att inte sätta min fot på Flex under denna, och baara göra roliga saker med de jag älskar!
 
Började lördagsförmiddagen med en promenad tillsammans med min granne Christian.
Sen mötte jag upp Elina för att ruffas. Vi tog med oss ett par risiga högtalare och Aiakos och knatade bort till Skarpnäcks sportfält. Där ställde vi till med ett jävla ståhej! Haha! Folk måste ha undrat vad vi höll på med. Musiken lät för jävlig, Aiakos skällde som en tok och jag och El brottades och stånkade. Helt underbart!
 
  
 
Därefter käkade jag middag med henne, Crippa och Elinas vän Jonay på Vapiano. Följde upp med drinkar på Och himlen därtill och Imperiet, dit min gamla, mycket saknade vän Aphrodite anslöt.
 
 
Söndagen började med långpromenad runt i Söderort med Christian och Sanna. Vi stannade till vid världens mysigaste fik i Pungpinan (namnet, jag vet!) där ett par serverar hembakta våfflor, kakor och mackor i sin trädgård. Vi flippade, beställde typ ALLT, och myste länge i solen. På vägen hem hittade vi till min stora förtjusning en gunga. Jag älskar att gunga, får en sån frihetskänsla! Så jag tvingade Sanna att göra det också trots hennes överhängande illamående på grund av bakfylla, haha!
 
 
 
Eftermiddagen spenderade jag hos mormor i Vasastan med min lillasyster Sofie (och Aiakos såklart). Vi handlade mat på Blåbär, juice på Juiceverket (heeelt fantastiskt, grym affärsidé!) och försökte få mormor att be oss om hjälp med saker när vi ändå var där, utan framgång. Riktigt mysigt var det.
 
 
Idag är jag också ledig bortsett från mina klasser. Så jag ska först promenera in till söder med min älskade Emelie och käka lunch, sen ikväll blir det ruffie i Vasaparken! Min sista klass slutar 30 min innan ruffien börjar, så jag har lyckats övertala en av de medlemmar vi ruffie-frälste under öppet hus att hon ska köra bil in så vi kan ruffas, haha!
 
Det blir med andra ord galet mycket träning idag. Spinning 25 minuter, cxworx och ruffie. Vet ni vad det bästa är? Då får man ääääta extra mycket, haha!
 
Nu har jag namedroppat typ alla mina vänner och langat tusen bilder, tror det räcker så! Haha...
 
Ha en fantastisk måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0