Morgonspinn har guld i mund!

Öppnade gymmet i morse, ganska trött som alltid när jag ska upp så tidigt. (vi öppnar 06.15 så jag måste upp vid 05 för att hinna ut med Aia innan.) Hasade runt och satte på datorerna i repan innan jag skulle ner och köra spinningen, då en av deltagarna kom in. När han såg mig utbrast han leende: "Jaha, då blir det tuffa spinningpasset idag då!"

Då vaknade jag självklart till! Man måste ju leva upp till sitt rykte. ;)


Jag körde fullständigt slut på både dem och mig själv under 45 minuter! Det var alldeles fantastiskt bra stämning i salen, alla gjorde sitt yttersta och morgonsolen fyllde oss med kärlek.

Det finns nog inget bättre sätt att starta dagen på än med träning!
Efter passet gjorde jag kroppsmätning för att se hur stor skillnad tanitavågen visar om man väger sig efter träningspass.
Ganska markant skillnad, men jag måste ha tappat en del fett under denna första "riktiga" dietvecka! Kul att se. :)



Kommentarer
Daniel

Hej,

Jag heter Daniel och sitter med i styrelsen för Södra tk.

Vi är en tyngd- och styrkelyftarklubb i söderort/västertorp. Södra TK är en helt ideel klubb.

Jag var inne och tittade på din blogg och såg att du tränar lite SL inspirerat.

Kanske du är intresserad av att testa på SL eller OL, hos oss, gratis teknik/provträning några gånger.

Vi har en stor blandning av medlemmar och vi vill gärna utveckla vår verksamhet ännu mer.

Några satsar rejält och är aktivt tävlande i SL eller OL, andra tränar momenten som komplement till övriga idrotter och några kör SL/OL på motionsnivå.

Du hittar mer info om oss här.

www.sodratk.se

Med vänliga hälsningar
Daniel Engman, [email protected]

2013-05-16 @ 15:18:18
URL: http://www.sodratk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0