Insomnia

Nu och då, och i synnerhet när jag ska köra morgonspinningen/öppna på jobbet, drabbas jag av en brutal insomnia.
Sjukt jobbigt, för min sömn är grymt viktig för mig och dessa nätter ligger jag liksom och stressar upp mig mer och mer för varje minut som går, och det blir ju inte lättare att somna för det.

Just nu är det mycket som händer omkring mig.
Jag håller på att starta upp mitt eget företag Träning & Trycksvärta, och försöka formulera målsättningar kring det.
Jag har börjat hålla (än så länge gratis!) egna ruffie-klasser, och med start nästa vecka börjar jag även köra i Flex regi. Jag är verkligen lyckligt lottad som får betalt för att göra det jag älskar!
PTandet är i full gång och mina kunder gör stora framsteg. Det är fantastiskt att få följa och glädjas med dem, och jag får så mycket kärlek!

Sommaren är dessutom äntligen äntligen här och jag har en massa sköna planer för första gången sen jag skaffade Aia.
Har inte kunnat göra så mycket tidigare år på grund av att jag haft svårt med hundvakt. Men med positiva tankar och enträgen träning har jag lyckats få någorlunda ordning på mitt vilddjur, och det har samlats en liten skara kärleksfulla själar kring honom som vill hjälpa. Det betyder så otroligt mycket!

Jag kommer att inleda lite skönt med midsommar i min pappas stuga på Öland. Därefter åker jag med mamma och mormor till Infallet, min sommaridyll och tillflyktsort i Hälsingland. Både jag och Aia ska springa lösa i skogen, svälja mygg och andas ren luft.

Massa jobb veckan efter det, sen Barcelona med Elina, Emelie, Crippa, Marika och Laurence. Det kommer bli så jävla fett!

Med start i augusti går jag klart min PT-utbildning, samt Kostrådgivare och Hälsoinformatör. I slutet av oktober kan jag därmed titulera mig som Certifierad Kost- och träningskonsult, vilket jag hoppas ger mig en hel massa kött på benen och nya utvecklingsmöjligheter.

Världen ligger framför mina fötter, och jag är redo att möta de utmaningar som erbjuds mig. Känner mig starkare än någonsin, och det är NU jag sätter grunderna för min karriär, och bygger ett fett bra nätverk av eldsjälar omkring mig.

...Om jag bara kunde sova. Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0