Krigarprinsessan & Flex - A love story

Jennifer är sjuk idag så jag sitter i receptionen för första gången på riktigt länge.
Det är sjukt roligt, var så länge sen jag fick tid att mingla med alla våra fina fina medlemmar.

Hela eftermiddagen har jag blivit överöst med komplimanger. Det började med att den här otroligt fina och personliga presenten från en ung PT-kund väntade:
 
 
Sen bara fortsatte kärleken flöda.
En man sa hur fin jag var idag, en annan att han hör från andra medlemmar att jag är bra på mitt jobb och lägger upp roliga träningspass. En tjej frågade lite försynt om mina 25-minuters spinningklasser fortsätter under sommaren, och blev väldigt besviken när jag sa nej.
"Men du är så himla bra! Jag visste inte om jag skulle säga det, men det är något speciellt med dina klasser!"

Jagfick lust att hoppa över disken och krama henne! Hon var så genuint förvånad över hur glad jag blev, och menade verkligen varenda ord hon sa.
 
Jag älskar mitt jobb, och jag älskar alla medlemmar! Härinne på Skarpnäcksanläggningen ryms så många olika livsöden. Det är en galet stor bredd på människorna, men alla är här på samma premisser; Att arbeta med kroppen. Och för varje gång man ger någon av dem ett leende får man tusenfalt tillbaks.
 
 

(Efter gårdagens spinningpass. Fick en riktig svettkram från en deltagare, så det mesta är inte mitt egna, haha! Ser ni att det nästan är ett hjärta?) :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0