Crossfit!

Kom just hem från ert grymt crossfit-pass med Elin, som är en riktigt cross-eldsjäl och instruktör.

Jag har provat denna träningsform ett par gånger tidigare och gillat den (det är ju träning, haha) men inte blivit frälst heller.
Men nu fick jag alltså ett VIP-pass med energiknippet Elin, och jag kan säga att hon fick X-fit att växa i mina ögon!
Jag kommer inte ihåg alla coola begrepp men uppvärmningen bestod av situps och box jumps.

Sen körde vi en skön mix av frivändningar, marklyft, burpees och hopprep.
Riktigt kul, precis sådär lagom jobbigt (ni vet när man precis INTE spyr fastän man tror att man ska göra det, haha!) bra pulshöjning och framförallt kul att prova nya upplägg.

Vi bestämde oss för att ses en gång i veckan och köra tillsammans, och turas om att lägga upp passen.
Gissa vad det blir nästa gång..?
Juste, ruffie! Haha!

Nu ska jag äta lite kvarg innan matfönstret bommar igen!

Trevlig helg godingar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0