Lyx-ruffie på Flex

I helgen hade vi öppet hus på jobbet. Massa roliga grejer som hände, gladiatorer som hälsade på och sånt. Och tårta.
 
Men bäst av allt var att vi fick celebert besök av Musse som körde ett ruffie-pass.
Grymt roligt att han kom, ännu bättre att vi var ojämna par så jag fick köra med honom. Han bollade över ett par övningar till mig att instruera också, så vi höll klassen lite tillsammans.
 
Tyvärr gjorde sig min skada i revbenet brutalt påmind typ halvvägs in i passet, så jag kunde inte slutföra det. Gör helt galet ont, varje gång jag andas knakar det i bröstet. Har tid hos världens finaste sjukgymnast Carin, får se vad hon säger. Men det var ändå värt det! ;)
 
Responsen bland våra medlemmar var såklart galet positiv. Alla som kör ruffie blir ju lite frälsta av känslan man får efter passet.
Det var ett litet gäng som körde, men flera som kollade in och var nyfikna. Ett par har frågat om det efter också. Jag håller på att marknadsföra mitt första pass på Flex för fullt, så förhoppningsvis vågar folk sig dit då. Skarpnäck behöver definitivt lite ruffie-kärlek!
 
Mitt pass hålls den 17/5 kl. 17.30. Det är en smygpremiär som vi håller som en "Freaky Friday" då vi brukar ha olika dansklasser i vanliga fall. Vill du komma är du varmt välkommen, hör av dig till mig i så fall så bokar jag in dig!
 
   

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Krigarprinsessan

Träning, kost, tankar och inspiration.

RSS 2.0